הובלה ימית מטורקיה וממנה

צפיות 1774

הובלה ימית מטורקיה וממנה Ever green group Ever green group Ever green group

כשמדברים על חברות הובלה אווירית בטורקיה, חברת evergreen באה לידי ביטוי, במהלך השנים החברה שלנו סיפקה שירותים ימיים ללקוחות שונים ברחבי העולם, מסעודיה, האמירויות, קטאר, כווית, בחריין, סולטנות עומאן. , אלג'יריה ואחרות ברמת מדינות ערב, גרמניה, בריטניה ואחרות ברמת מדינות אירופה.

אנחנו לא משאירים אתכם לבד בנמל הטורקי והבינלאומי, חברתנו מספקת לכם מתקנים לכל סוגי השירותים הלוגיסטיים בנמלים, החל משירותי שחרור ממכס וכלה בכל הניירות הדרושים כדי להקל על המעבר החלק של המשלוחים והסחורות שלכם. כל מדינות העולם!

שטרי מטען - תעודות מקור - רשימות אריזה - תעודות בקרה ועוד ניירות שונים לא מהווים לכם שום בעיה יותר, כיף הובלה גלובלית הלבליוגלו.

מהם תעריפי ההובלה הימית בטורקיה?
למעשה, אנו מציעים מחירים תחרותיים, אמיתיים, שאינם פרסומיים, התואמים את סוג השירות, גודל המשלוח ויעדו הגלובלי, לא משנה מה היעד של הסחורה שלך, מהמפרץ הערבי ועד אירופה, אמריקה ורוסיה evergreen . שמחים לשרת אותך.

כיצד אוכל לקבל את התעריפים עבור משלוח ימי מטורקיה או אל טורקיה?

כל שעליכם לעשות הוא לספק לנו את פרטי המשלוח שלכם במספרי הטלפון בתחתית העמוד, והצוות שלנו יספק את כל התשובות לכל פניותיכם.

אילו מדינות נתמכות על ידי שירות הובלה ימית בטורקיה?

evergreen , כפי שציינו לעיל, מספקת שירותי שילוח לוגיסטיים לכל רחבי העולם, והנה רשימה של המדינות בהן השירותים שלנו מתבקשים ביותר:

ערב הסעודית
ישראל
כווית
עִירַאק
יַרדֵן
איחוד האמירויות הערביות
תירס מתוק
אלג'יריה
עמאן
לוב
תוניסיה

גַם